Rejsy statkiem po Wiśle w Krakowie to jedna z największych atrakcji. Możemy w ten sposób zobaczyć malownicze krajobrazy, Wawel czy zrelaksować się i odpocząć. Planując jednak wyjazd do Krakowa, warto poznać orientacyjne ceny oraz godziny, w których możemy skorzystać z usług statków. W tym tekście prezentujemy zatem godziny rejsów oraz ich cennik.
W jakich godzinach można pływać po Wiśle?
Rejsy po Wiśle w Krakowie rozpoczynają się od rana. Jest to przeważnie godzina 9 lub 10. Od tego momentu lub godzinę wcześniej możemy też nabywać bilety. Rejsy organizowane są przez cały dzień np. co godzinę lub co pół godziny w zależności od lokalizacji. Rejsy te trwają przeważnie do godz. 17 - 18. W tym czasie znajdziemy najwięcej możliwości popłynięcia się statkiem wycieczkowym po Wiśle w Krakowie. Wraz z nadejściem wieczoru np. o godz. 20 również możemy za nieco większa opłatą skorzystać z rejsu wieczornego. Rejsów takich jest znacznie mniej i są one nieco droższe niż te dzienne. Niektórzy przewoźnicy oferują też rejsy nocne, ale należy uzgodnić je wcześniej i nie są przeważnie dostępne “od ręki”.
Ceny rejsów po Wiśle — Cennik
Cennik rejsów po Wiśle to jedna z bardziej wyszukiwanych informacji, gdy chcemy przepłynąć się po Wiśle podczas naszego pobytu w Krakowie. Przeważnie nie wiemy nawet, w jakich granicach kształtują się ceny rejsów. Ogólnie są one na podobnym poziomie, a różnice wynikają np. z oferty przewoźnika, rodzaju biletu czy długości. Cena biletu normalnego na najkrótszej trasie ok. 30-minutowej to 25 złotych. Godzinny rejs to koszt ok. 40 złotych. Ceny biletów ulgowych w takich opcjach są nieco niższe - o ok. kilkanaście procent. Za dłuższe rejsy kilkugodzinne, trzeba zapłacić sumy w okolicach ok. 100 zł. Oddzielną kategorią są rejsy wieczorne lub nocne, za które zapłacić będziemy musieli ok. 50 zł. Chcąc pływać statkiem po Wiśle w Krakowie możemy też wynająć statek prywatnie. Wynajęcie 12-osobowej gondoli to koszt ok. 350 - 400 złotych. Sposobem na najniższe ceny rejsów po Wiśle w Krakowie jest wyszukiwanie wcześniejszych ofert np. w internecie czy promocji.